aku saje je join mencuba nasib bulan puasa ni..
maklumat lanjut tentang ''kontest mini'' ini bole baca sendiri kat banner di atas ok..
or click http://komuniti.2dayblogger.com.
thanks..
http://www.eqbalzack.com/2011/08/giveaway-aidilfitri-jom-join.html
Nak berpantun boleh tak Bro??
Pergi ke kedai membeli lada,
Lada dibeli di kedai Pak Abu,
Membeli kad raya duit takda,
Ucapan ini saja yang kumampu.
Ketupat, rendang ,sate dan lemang,
Menjadi sajian di hari lebaran,
Blogger popular di laman sembang,
Itulah abang EqbalZack yang tampan.
Meriam buluh jangan dibakar,
Kalau dibakar putus jari jemari,
Saya blogger yang baru belajar,
Melawat blog orang setiap hari.
Lampu pelita menghiasi malam,
Aidilfitri disambut penuh ceria,
Terima kasih penutup salam,
Semoga bahagia di hari raya.
Kecik-kecik nak jadi oltromen,
Sudah baca harap comment!
selamat menyambut hari raya aidilfitri
maaf zahir dan batin :D!



